I LOVE SUSHI AMSTERDAM OOST

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 998 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Amsterdam Oost. Meer weten? Ontdek meer

19 jun 2026 om 21:46 Super lekker vers eten net als altijd en super snel bezorgen
18 jun 2026 om 21:15 geweldige tent, snelste thuisbezorgdbestelling die ik ooit heb gekregen, best goedkoop, super lekker en we kregen ook nog eens wat gratis. i love i love sushi
10 jun 2026 om 21:21 Erg lekkere pokebowl! Zeker na een lange dag werken ;) Super vers, warme rijst en zelfs een extraatje! Een bedrijf dat weet wat klanten binding is. Zeker voor herhaling vatbaar :) Waren er maar meer van dit soort bedrijven in Amsterdam.
5 jun 2026 om 23:11 Lekkerste Pokebowl van Amsterdam!! Heel veel toppings zalm en je krijgt vaak gratis sushi erbij!!! Echt top zaak
31 mei 2026 om 21:26 het was geweldig!
29 mei 2026 om 7:13 Hele aparte smaak en nasmaak. Heb t na 5 stukjes opgegeven en de box weggegooid. Zonde van mijn geld
24 mei 2026 om 21:56 So happy i brought from here on my first evening in amsterdam, arrived twice as fast as estimated and the food tastes incredible would fly back for the salmon California rolls in the future
18 mei 2026 om 0:28 Heerlijk sushi en vers
17 mei 2026 om 22:00 Top quality for a great price!!
9 mei 2026 om 18:55 Lekker en vers